Regulamin konkursów organizowanych na stronie www.fanklubCichociemni.pl
- Zasady poszczególnych konkursów organizowanych na stronie www.fanklubCichociemni.pl oraz informacja o nagrodach są określane każdorazowo w treści ogłaszanego konkursu.
- W konkursach mogą brać udział tylko zarejestrowani członkowie Fanklubu. Dopuszcza się udział w konkursach osób, które są sympatykami Fanklubu na portalach społecznościowych Facebook, Twitter, Google+, ale tylko pod warunkiem, że określono to zasadach konkursu.
- Jedna osoba może wziąć udział w każdym konkursie tylko raz, chyba, że zasady konkursu dopuszczają wielokrotny udział tej samej osoby, z zastrzeżeniem pkt. 4.
- Jedna osoba może jako zwycięzca konkursu otrzymać nagrodę tylko jeden raz na rok. W przypadku zwycięstwa takiej osoby (zwanej "nieuprawnionym laureatem") w konkursie przed upływem dwunastu miesięcy od wygrania poprzedniej nagrody, nagroda pozostaje w puli nagród do wygrania, lub jeśli zasady konkursu na to pozwalają, przechodzi na rzecz innej osoby, która zgodnie z zasadami konkursu mogłaby być zwycięzcą, gdyby nieuprawniony laureat nie brał udziału w konkursie.
- Jeśli fundatorem nagród jest sponsor, to (jeśli nie określono inaczej) pokrywa on również koszty wysyłki nagród do zwycięzców.
- Jeśli fundatorem nagród jest Fanklub, to koszty przesyłki pokrywają zdobywcy nagród. Koszty te wynikają bezpośrednio z opłaty za opakowanie oraz za przesyłkę według cennika Poczty Polskiej dla przesyłek poleconych. Szczegóły ustalane są każdorazowo indywidualnie ze zwycięzcą.
- Sprawy nieuregulowane niniejszym regulaminem rozstrzyga Zarząd Fanklubu.
- Regulamin obowiązuje od 01.06.2013r.
|